V leto 2021 smo vstopili odlično. Aktivno delamo s strankami in jim pomagamo pri vzpenjanju in doseganju željenih ciljev. Z družinskim podjetjem Epro d.o.o., sodelujemo že več let. Sestavljajo ga strokovnjaki za področje pritrjevalnih in varovalnih sistemov na strehah in objektih. Pohvalijo se lahko s tremi zlatimi in tremi platinastimi bonitetami odličnosti. Podjetje je znano po svoji hitri odzivnosti, zanesljivosti, strokovnosti in profesionalnem pristopu do poslovnih partnerjev. Direktor Igor Torkar je zvest svojemu poslanstvu, izobraževanju svojih kupcev, kjer skozi številna predavanja predaja svoje znanje ostalim deležnikom v gradbeništvu.
V novo leto so želeli vstopiti sveže in pripravljeni na vse izzive, ki jih čakajo. Na pomoč smo jim priskočili mi, z novimi idejami o prenovi spletne strani. Preučili smo trenutni trg in ponudbo, kar je vsebovalo tudi pregled in upoštevanje novih trendov. Pripravili smo jim načrt, ki bi bil uspešen in v skladu s trenutnimi trendi oblikovanja v upoštevanju z njihovo celostno grafično podobo. Osredotočili smo se predvsem na enostaven uporabniški vmesnik, kjer smo načrtovali preprosto spletno stran, ki nudi čim večjo izčrpnost informacij, ob enem pa je prijazna za uporabo tudi tistim, ki jim spletni nakupi niso blizu. Načrt smo predstavili podjetju in ob njihovemu strinjanju takoj pričeli z delom.
Strani smo prenovili v sodobnejši dizajn, kjer prevladuje bela in je tekst minimalističen a zelo izčrpen. Dodali smo nove grafike in ikone, ki pritegnejo gledalčevo pozornost in hkrati nudijo veliko boljši pregled in vidljivost informacij, ki jih obiskovalec želi videti. Monotonost smo spremenili z zanimivimi animacijami, ki nadgradijo uporabniško izkušnjo, saj omogočajo občutek interaktivnosti uporabnika s spletno stranjo.
Podjetje Epro se zaveda, kako pomembno je mnenje strank in vsakodnevno strmijo k temu, da njihov kupec odide z zadovoljnim nakupom. Izrazili so željo delitve realnih mnenj zadovoljnih strank, zato smo pripravili posebno podstran, kjer smo s trendovskimi »boxi« omogočili prikaz komentarjev preteklih kupcev.
Osebni stik kupca s svetovalcem je zelo pomemben, zato smo dodali posebno podstran s kontakti, ki se razlikuje od konkurentov. Na podstrani so predstavljeni vsi zaposleni z visokokakovostnimi fotografijami, kar omogoča boljši osebni stik, ki je v trenutnih časih onemogočen. S tem smo želeli vzpostaviti večje zaupanje kupca, saj ve s katero osebo govori.
Želite novo, svežo prenovljeno ali celotno izvedbo spletne strani? Pridružite se nam in pošljite poizvedbo.
V vsakem primeru, vam bo koristil brezplačen predlog za izboljšavo. 🙂