Vsako podjetje se sooča z vzponi in padci. Podjetje Asteko Centerovo se je leta 2014 srečalo s precejšnjimi težavami pri poslovanju, ki so se vrtele v začaranem krogu. Njihova slaba prepoznavnost na trgu in prenizka dodana vrednost jih je potisnila na rob eksistence. Potrebno je bilo hitro in učinkovito ukrepati.
Direktor se je odločil, da se loti celostne prenove poslovanja. Potrebno je bilo pripraviti temeljito analizo poslovanja, uvedba nove blagovne znamke, razvoj celostne podobe podjetja, temeljit pregled trga in ciljnih skupin, oblikovanje vizije o prihodnjem delovanju podjetja, ter izkoristiti prednost tehnologije.
Na pomoč smo priskočili mi
Pri razvoju celostne podobe in novega logotipa smo na pomoč priskočili mi, grafični studio VisArt. Hkrati z oblikovanjem celostne podobe se je začel tudi proces analize podjetja s predlogi za digitalizacijo.
Začel se je razvoj digitalnega marketinga, ki smo ga izvajali skupina oblikovalcev, marketerjev in programerjev veje VIZIA, pod vodstvom VisArt.
S pomočjo vprašalnikov s področja marketinga in digitalizacije je ekipa VIZIA raziskovala stanje podjetja in možnosti za njegovo izboljšanje. Potrebno je bilo izvesti natančno analizo. Razdelili smo jo na 5 sklopov, in sicer:
- Analiza podjetja: prodajni model podjetja, njegove ciljne skupine, trende in spremembe ter celoten izgled in podoba podjetja
- Izdelki/storitve
- Kupci
- Promocija
- Spletna stran
Strategija za transformacijo s priporočili
Na podlagi podatkov iz analize smo pripravili strategijo za transformacijo s priporočili za razvoj digitalnega marketinga po posameznih kanalih:
1. Spletna stran/trgovina optimizirana za inbound marketing
Izvesti vrhunsko spletno trgovino na visokem nivoju, ki bi vsebovala tudi čimveč podatkov o izdelkih za celovit pregled ponudbe na enem mestu.
2. Landing page/pristajalne strani
Za posamezne artikle pripraviti svoje pristajalne, produktne strani, ki bi jih naredili z worpressom na poddomenah, kjer bi bila multimedijska predstavitev izdelkov in uporabe, ter dodatni načini za pridobivanje kontaktov ali direktne prodaje.
3. Blog z rednimi objavami
Pripraviti zanimive vsebine, ki se jih deli na družbenih kanalih in spletnih poštah. Vsebine morajo biti enake tematike, kot je poslanstvo podjetja.
4. Business Facebook stran, Instagram profil in katalog
Urediti Facebook stran in Instagram profil. Dodati Business platformo, ki omogoča več možnosti in natančnejšo analitiko. Za vse spletne trgovine se ustvari tudi katalog z izdelki, ki uporabnikom omogoča hitro in enostavno nakupovanje. Potrebno je pripraviti redne objave, ki osvežijo stran. Enako se naredi pri Instagramu, kjer mora biti več objav kot na Facebooku. Izjemno pomembna je interaktivnost s sledilci.
5. Google Ads račun
Odprtje Google Ads računa, ter ga povezati z Google Analytics platformo. Povezava s spletnim mestom za najbolj natančne rezultate konverzij. Načrtovanje oglasnih kampanij, ter natančna raziskava ključnih besed. Redno spremljanje uspeha, ter izboljševanje. Google oglasi za vsa podjetja.
6. Uporaba LinkedIn-a
7. Google Analytics na spletni strani
8. Brezplačne vsebine (e-knjižica, e-nasveti itd.)
9. E-mail marketing (plan akcij, baza)
10. Video vsebine (vedno bolj pomembne in nujne)
Pri vsaki točki, je bilo potrebno sestaviti svojo analizo in natančno raziskavo. Ponovno redefiniranje ciljne skupine, grajenje baz in nagovarjanje. Ponovno je bilo potrebno izpostaviti prednosti ekipe in produktov. Raziskava primerov strani in njihovih dobrih rešitev. Blagovni znamki je bilo potrebno povečati njeno prepoznavnost.
Analiza in ugotovitve
Rezultati implementacije elementov digitalne transformacije in marketinga so se v letih 2014 – 2019 kazali v 15 – 25 % leti rasti prihodkov, poleg tega pa tudi večje dodane vrednosti, porasta dobička in števila zaposlenih.
Z odlično izboljšavo in izjemnimi rezultati, še danes sodelujemo in skrbimo za grafično oblikovanje, ter digitalni marketing.
Si želiš več uspeha in višjo prepoznavnost?
Za doseganje večjih uspehov in višje prepoznavnosti lahko pomagamo mi. Piši nam in prejmi brezplačen plan ter raziskavo ključnih besed.
Asteko se predstavi
Smo trgovsko podjetje v katerem je naša ekipna vizija podpirati druga podjetja, ekipe in posameznike v varnem in s tem v trajnem uresničevanju in doseganju njihovih ustvarjalnih razvojnih vizij in napredka.
To dosegamo s hitro in učinkovito oskrbo ekip in posameznikov v okviru skrbno izbranega prodajnega programa osebne varovalne opreme za zaščito, udobje in image posameznikov in ekip v najrazličnejših dejavnostih gospodarstva – proizvodnih, pri in predelovalnih, servisnih, transportnih, kmetijsko-gozdarskih itd..
Naše razumevanje namreč je, da so varnost in udobje ter tudi izgled oz. ugled v današnjem svetu nujni za trajno in učinkovito ustvarjanje. Ob siceršnji dobri organiziranosti procesov in ekip ter aktualnosti področij delovanja seveda. Velja tako za posameznika in manjše in večje organizacije.
Podjetja se z vidika varnosti pri delu soočajo v praksi z mnogimi izzivi. Nekaterih se zavedajo, nekaterih pač ne. Na te slednje jih opozorimo mi. Posamezniki na različnih delovnih mestih so namreč izpostavljeni različnim tveganjem, ki so ali okoljska ali pa neposredno povezana z njihovim delom.
So pa ravno posamezniki tisti glavni gradniki in ustvarjalci neke želene boljše prihodnosti in trajnostnega razvoja. Zato jih je potrebno primerno in dobro zaščititi, da so lahko pri svojem delu učinkoviti ter da bo to njihovo delo in delovna sposobnost trajna in vseživljenjska.
Z ugotavljanjem tveganj in zagotavljanjem ustrezne osebne varovalne opreme za zmanjšanje ali odpravo vseh teh negativnih vplivov torej podpiramo vse nas, ljudi, da imamo radi svoje delo in s še večjim veseljem pišemo in ustvarjamo svoje individualne in skupinske zgodbe.
Cilj je enotno, močno in jasno ASTEKO? sporočilo, ki ga bomo vsi komunicirali oz. Sporočali vsi, povsod in vselej.
Si želiš več uspeha in višjo prepoznavnost?
Za doseganje večjih uspehov in višje prepoznavnosti lahko pomagamo mi. Piši nam in prejmi brezplačen plan ter raziskavo ključnih besed.