Vsi uporabljamo Facebook. Dnevno sledimo našim prijateljem, delimo všečke, beremo novice in naletimo na vedno več oglasev. Ali veš, da je oglaševanje na Facebooku zelo ugodno tako za velika podjetja kot tudi za grajenje samostojne blagovne znamke?
Danes se bomo osredotočili na Facebook oglaševanje in naših 6 najboljših nasvetov, ki jih redno uporabljamo skozi ves čas naše oglaševalske poti.
Zakaj začeti oglaševati na Facebooku?
Za začetek lahko izpostavimo, da na Facebooku preživi vsakodnevno skoraj 3 milijarde uporabnikov. To so ljudje, ki vsak dan vidijo oglase. Facebook ima zelo veliko bazo uporabnikov in veliko informacij o le teh, kar omogoča eno izmed najnatančnejših ciljanj na uporabnike. Temu lahko rečemo, da s Facebook oglasem dosežemo točno tisto ciljno stranko, ki si jo kot oglaševalci ali podjetniki želimo.
Kdo vse lahko oglašuje?
Oglašuje lahko vsak. Lahko gre za veliko podjetje, malo podjetje ali samostojno osebo. Pred samim oglaševanjem je potrebno najprej definirati cilj, ki ga z oglasem želimo dosežti. Potrebno je vedeti, da uporabniki preživijo čas na Facebooku, da se sprostijo. Oglasi morajo biti tudi temu primerni, drugače lahko dosežemo proti učinek. V kolikor so oglasi preveč prodajno naravnani bodo obiskovalce odvrnili od nakupa, naš cilj bo vedno dlje.

Nasvet številka 1: Spoznaj vse možnosti, ki jih ponuja facebook pri ciljanju oglasa.

Nasvet številka 2: Preuči vse vrste oglasov, ki jih ponuja Facebook in izberi tistega, ki se najbolj sklada s tvojim ciljem.

Nasvet številka 3: Izberi automatske umestitve.

Nasvet številka 4: Dobro premisli in previdno določi najbolj optimalen proračun.

Nasvet številka 5: Ustvari odlične oglase, ki peljejo na še boljšo spletno stran.

Nasvet številka 6: Poskusi, preveri, testiraj, testiraj, testiraj!

Naši rezultati in realen primer
Pri VisArt se zavedamo, da je teorija le del poti k znanju. Za lažje razumevanje dodajamo še screenshot ene izmed naših uspešnih oglaševalskih akcij za stranko ASTEKO v mesecu septembru 2021.
Za podjetje ASTEKO smo ustvarili več Facebook kampanij z različnimi oglasi (Facebook Ad Seti). Tabela prikazuje 11 Facebook kampanij in njihove rezultate. Če se pomaknemo na zgornjo vrstico imamo najprej aktivno kampanijo (modri gumbki), nato budget (koliko lahko Facebook porabi za dnevno oglaševanje), Results predstavljajo rezultate glede na naš izbrani cilj, v tem primeru so to spletni nakupi pri vseh. Sledi Reach, doseg uporabnikov. Impressions, ceno na klik, porabljena vsota v mesecu septembru za določeno kampanijo , število klikov na linke v oglasih ter zabeležene spletne nakupe.

Aktivnih je 11 Facebook kampanij. Skupaj so dosegle 64 nakupov in 42,268 Facebook uporabnikov.
Potrebuješ pomoč?
Učinkovito izvedemo analizo, raziščemo trg, ciljno skupino, ter vse kar potrebujete vi in vaše podjetje za uspeh na Facebooku.